NPN X co to za pamiec.

Autor: ArtJack (artjack_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:40:24 MET

 Prosze grupowiczow o pomoc w identyfikacji pamieci o oznaczeniach:

COO6S88 NPN X ( X taki podwujny, wyglada na logo)
NN5264805TT-B60
PC-100-322-60

Na kosciach jest zolta naklejka z napisem PC-100, i ble... ble... o
testowaniu na roznych plytach z BX i PII 400 MHz. Pamiec ta chodzi mi na 100
i 103 MHz CAS 2, 112 MHz system robi test pamieci ale Win'98 nie uruchamia
sie dalej cos nie wyrabia nie wiem czy procek Celek 300 oc 450 MHz (napiecie
2.0V) czy wlasnie pamiec. Mam plyte Abit BX6 z Biosem BX_GQ z 6 pazdziernika
tego roku. Chcialbym poprobowac wyzszych czestotliwosci taktowania pamieci w
kombinacjach z roznymi mnoznikami.

Pozdrawiam.
ArtJack ___ artjack_at_polbox.com