Re: ramdysk w DOSie

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:13:38 MET

Pisz precyzyjniej, bo długo się domyślałem, czy
potrzebujesz dysku w pamięci (jak wynika z tytułu), czy
pamięci na dysku (jak wywnioskowałem z treści).
Jeśli chodzi o to pierwsze, to oczywiście nie ma
problemu, jeśli zaś to drugie, to mam gdzieś programik
udający na dysku pamięć EMS. Jak chcesz, to daj znać.
Ale na zbyt wiele nie licz. Odpaliłem kiedyś, używając
tego programu, gierkę wymagającą o 4 MB więcej niż
miałem (2 MB). Od nacisnięcia klawisza do strzału
rakietą upływało ok. 45 sekund ;-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl