Re: Z tasmy magnet. do mp3...

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:12:23 MET

"roman_at_silesia.pik-net.pl" <romansilesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:
>No to pokaż mi jeszcze utwór, w którym linia melodyczna grana jest solo w
>oktawie 6-kreślnej (bo to ta oktawa). Nawet flet piccolo gra niżej. Skrzypce
>solo (bo ten instrument daje dużo parzystych harmonicznych) też grają znacznie
>niżej.
>Wydumanych przykładów nie szukaj, proszę.

   Podejrzewam, ze nie potrzeba tu wydumanych przykladow. Przy subtelnym
nagraniu takie zmiany barwy odbija sie negatywnie na ogolnym brzmieniu.

   Ale o czym w ogole ta debata? Jak kto chce, niech sie napawa dzwiekiem
mp3, a jak komus on nie wystarcza, niech uzywa plyt CD audio. Osobiscie
wole nagrywac muzyke na CD w formacie audio i odtwarzac na normalnym
sprzecie hi-fi. No, ale jesli ktos chce zaoszczedzic na nosniku, to niech
kompresuje do mp3, nagrywa na CD w formacie danych komputerowych i odtwarza
przy pomocy komputerowej karty dzwiekowej. (A nie uwierze, ze ludzie bawiacy
sie mp3 nie maja dostepu do nagrywarek, bo gdzie by oni wowczas trzymali
te gigabajty swoich plikow mp3?)

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student V roku informatyki UW     o   ___     |  żeby jakoś nie było.''