Re: przejscie SVGA -> TV

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 16:06:11 MET

Bartlomiej Jarocki napisał(a) w wiadomości:
<3646D4EE.9A4F2567_at_itam.zabrze.pl>...

>Szukam informacji n/t dostepnego sprzetu umożliwiającego podłączenie
>karty graficznej do TV (po niskiej czestotliwosci).
>
>Zależy mi na możliwie dobrym odwzrorowaniu w 800x600. Widziałem
>w akcji karte z Riva128 i konwerterem video na płytce ale niestety
>efekt na TV nie był zadowalający i ograniczony do rozdzielczosci
>640x480.

Jest coś takiego, w zestawie z młotkiem i przecinakiem do wykrojenia
dodatkowych dziurek w masce kineskopu TV oraz pędzlem i farbą do pomalowania
dodatkowych pasków luminoforu.

Podsumowując, telewizor ma mniejszą rozdzielczość niż 800x600 i ewentualny
braz 800x600 może być wyświetlany z przeplotem. W praktyce nie jest to obraz
do zaakceptowania.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656