Re: szare tekstury w Colin McRae

Autor: Beescoop (beescoop_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 15:12:20 MET

Ja mam ten sam problem tylko na Voodoo Rush 6MB.
Po piątej trasie wszystkie tekstury mieszają się itp, natomiast jeździć się
da, tylko wygląd jest porąbany. Po zainstalowaniu nowych driverów też gra
sie kosiła. Do tego jeszcze napisy w WIN też sie popsuły. Może to wina tych
driverów.
Czy ktoś może mi dać znać skąd można by ściągnąć najnowesze drivery ?

Beescoop
beescoop_at_polbox.com