Z tasmy magnet. do mp3...

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 16 Nov 1998 - 11:13:57 MET

Grzegorz Szyszło wrote:

 GS> podam przyklad. najprostszy dzwiek majacy barwe, harmoniczna podstawowa
 GS> i druga.
 GS> harmoniczna podstawowa (pierwsza) np. 9kHz
 GS> harmoniczna druga 18kHz
 GS> jesli nie slyszysz roznicy w barwie dzwieku z pierwsza harmoniczna
 GS> i sumie dwoch powyzszych, to musze z przykroscia stwierdzic
 GS> ze jestes gluchy jak pien :)))))))

No to pokaż mi jeszcze utwór, w którym linia melodyczna grana jest solo w
oktawie 6-kreślnej (bo to ta oktawa). Nawet flet piccolo gra niżej. Skrzypce
solo (bo ten instrument daje dużo parzystych harmonicznych) też grają znacznie
niżej.
Wydumanych przykładów nie szukaj, proszę.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl