Re: Softwarowy upgrade do ZoomV34I?

Autor: DJ. (djaruga_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 20:59:14 MET

Witam :-)

>Cos slabo szukales, ja sobie jeszcze przed wakacjami sciagnalem
>programik, ktory mowi Ci, czy Twoj modem da sie zupgrade-owac
>programowo.
>
>Modele V34I/V34I+/V34X niestety nie mają takiej mozliwosci, chyba, że
>przespałem jakąś najnowszą flash-wersję.
Chyba nie przespałeś :-)
Ja też w swoim czasie szukałem, było to prawie rok temu kiedy jeszcze się
nie mówiło o V.90. Wtedy istniała możliwość wymiany modemu u producenta
lub wymiana kości "EPROMU" z firmware na nowszy :-| oczywiście za
stosowną opłatą :-| Dotyczyło to użytkowników z USA i Kanady.
Czy w Polsce obecnie jest coś takiego możliwe ????
Trudno powiedzieć .....
Jeśli ktoś coś wie na ten temat niech da znać na listę :-)

Pozdrawiam :-)

Darek.