nfs3 P O M O C Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Wu-Brat (airman_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 19:15:17 MET

Mam pytanie do grupowiczow
posiadam gierke need for speed 3 jest to plytka, gra w calosci, czy poprzez
kopie moze nie chodzic
Mam AMD K6- 2 -266Mhz
64 ram
plyta shuttle 569 v.2.*
grafika ati mach 64 2mb + diamond monster 3d
w czym problem....
raz sie uruchomilo a potem caly czas wyskakuje komunikat violation acces
action caught i jakis smieci i gra sie wylacza
co to wina systemu mam winshit 98 juz sam nie wiem robie co moge wymieniam
drivery i nic....
przeciez to powinno chodzic juz dawno....jezeli ktos ma cos to prosilbym o
adres skad wziasc drivery
Ludzie pomozcie napiszcie cos

odp na priva prosze airman_at_friko3.onet.pl

jakby sie dalo to od razu bo mi sie spieszy.....Plaese !!!!!!!

Wu-Brat