HELP wlasciciele notebook-ow Compaq!

Autor: Gwiazda (megastar_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 15:46:16 MET

Mam chyba spory klopot zwiazany z moja bezmyslnoscia. Otoz zaistalowalam
jakies oprogramowanie w moim notebooku Armada i widocznie wlaczylam jakas
funkcje w konfiguracji skoro po restarcie nie uruchamia sie ani Windows ani
DOS. Nawet floppy nie czyta podczas uruchamiania i nie reaguje na zadne
klawisze. Oczywiscie monitor sie wlacza ale oprocz tego notebook nie reaguje
na nic.
Nie chce od razu zanosic go do serwisu, bo nie wiem czy pieniadze jakie ze
mnie zedra bede adekwatne do wartosci. Z nadzieja na jakies wyjscie czekam
na Wasza pomoc. Z gory dziekuje

Ania

megastar_at_polbox.com