Re: zoltrix hcf winmodem 56 pci

Autor: Arnold Dziambor (ardo_at_key.net.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 13:35:49 MET

Cześć
Dobry. Jedyny spośród 3 modemów PCI Zoltrixa,
który nie obciąża w takim stopniu CPU jak pozostałe
modele, ponieważ posiada DSP "na pokładzie ".
Innych modeli nie brałem nawet pod uwagę
(patrz newsy n/t problemów z Quake).
Najwięcej informacji ( i ostrzeżeń !!!) dotyczących
typowych, tanich Winmodemów PCI bez DSP
znajdziesz na stronie http://www.56k.com.
U siebie ( TPSA Gdynia ) osiągam bez problemu
52000 ( czasami 50667, ale wtedy ponawiam
połączenie - ma to jednak znaczenie przy ściąganiu
długich plików ). Podana wyżej prędkość daje
ok. 5.5 kB/s max. dla *.zip lub *.exe, dobrze jest
jednak skorzystać ( dla serwerów zagranicznych )
z pomocy w3cache.
Właśnie przed chwilą udało mi się ściągnąć "nboltse.zip"
z serwera ftp.nai ( 13.3 MB) ze średnią prękością 4.1 kB/s
(poniżej godziny ), co uważam za swój swoisty rekord.

P.S. Wybrałem Zoltrixa, nie ze względu na cenę.
        Robotics internal na mojej, nieco zaszumionej
        linii, po prostu głupiał, a zabawę z programową
        regulacją czułości ( i inymi parametrami ) uważam
        w tym przypadku za bezsensowną. Roboticsy
        External są lepsze pod tym względem.

Życzę sukcesów.
Pozdrowienia
Arnold