Mitsumi CR-4801 TE - opinie

Autor: Jaroslaw Forenc (jarekf_at_technologist.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:19:12 MET

Czesc !

Od ok. dwoch miesiecy jestem posiadaczem nagrywarki
Mitsumi CR-4801 TE (x4/x8). Po tym czasie uzytkowania
nasunely mi sie dwa spostrzezenia:

- na CDR Verbatim nagrywa tylko z podwojna predkoscia,
  natomiast w przypadku pozostalych (BTC, TDK, Philips,
  Sony) wszystko jest w porzadku,
- bardzo slaba korekcja bledow - niektorych plytek nie chce
  czytac (zwlaszcza troche porysowanych). Mam tez CD
  BTCx16 i ten bez problemu wszystko czyta.

Czy ktos z grupowiczow posiada taka nagrywarke? Czy
wystepuja takie same objawy? A moze to tylko moj
egzemplarz jest feralny.

Pozdrawiam,
Jarek

---