problem z HDD

Autor: Piotr Zajączkowski (piozaj_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:05:08 MET

Mam problem z moim HDD / Conner 850 MB -kieszeń/
Gdy jest zajęty mniej więcej 60-70% blokuje się przed zapisem
- nie można nic zapisać, skasować, zmienic nazwy
komunikaty / brak dostępu , zabezpieczony przed zapisem
- aprzecież to HDD a nie dyskietka, nie może znależdź scieżki
dostępu cz inne tego rodzaju / Sformatowałem go potraktowałem
Scandiskiem, i niby wszystko ok, ale dalej występuje to co opisałem
powyżej. Sprzawdziłem cały komputer Antywirusem i czysto.
Kiedy kopiowałem jego zawartość na drugi dysk wystąpiło to samo
na innym dysku - chyba jest zarażliwe / kopiowałem pliki mp3 - 3-5MB
z długimi nazwami nie wiem czy może mieć to wpływ /
Napiszcie jeżeli spotkaliście się z tym u siebie i jak temu zaradzić

pozdrowienia i pomocy !!!

Piotr Zajączkowski
piotr_zajaczkowski_at_vis.pl