Re: Dysk.

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 00:54:44 MET

>ale Ci adrenalina podskoczyła! :)))

ano.

>nie miałem na myśli Ciebie - zresztą wynikało to z repostu RoMana.
>chodziło o liroya.

Po pewnym czasie to zauwazylem. Przejzalem dokladniej watek i sie
skapnalem. OE tak zamieszal, ze listy z tego watku sa podpiete w
niewiarygodnych miejscach. :)

>spooooko. już się nie tłumacz. :)))

o.k. tylko tak sie unioslem. po przeczytaniu tych x listow i
odpowiedzeniu na nie + listy zwiazane z protestem czlowiek sie robi
drazliwy. :)

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:0048-61-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest