Re: (Panie Wieczorek a Pan swoje) Piętnuję wszystk

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 23:30:14 MET

Marcin Wieczorek napisał(a) w wiadomości:
<365e6e39.20744318_at_news.lodz.pdi.net>...

>Ja też wolałbym jeździć najnowszym Mercem ale mnie nie stać i jeżdżę
>zdezelowanym, 19-letnim Polo. Mimo, że mogę przecież iść w miasto i
>sobie ukraść.

To idz i nie truj juz w tym watku bo chyba
mial on zostac definitwnie zakonczony,
a Ty znowy zaczynasz z samochodami,
ktos inny zaraz powie ze bzdura i burdel
po 1000 postow dziennie zacznie sie na
nowo. Po co?

Piszesz po 10 postow dziennie i w kazdym
sie juz do znudzenia powtarzasz, przyjemnosc
Ci sprawia jak ludzie musza to sciagac?

Zostalo juz powiedziane wszystko co bylo
do powiedzenia a Ty dalej i od poczatku.
Jak nie masz co pisac to poczytaj sobie
moze o sprzecie pomoz komus rozwiazac
problem z blaszakiem, w koncu po to ta grupa
wlasnie istnieje.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman