Re: Win 95 _ NT serwer ?

Autor: Jacek Kasperczyk (webmaster_at_jura.top.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 17:52:03 MET

Mariusz Stepien napisał(a) w wiadomości:
<364D2F9E.9DB8BC1E_at_friko.onet.pl>...
>Chce zainstalowac na komputerze z Win95 - NT serwera. Ktos robil cos
>takiego, jakies tipsy, jak z odinstalowaniem NT. Mam fat32 i partycje
>ktora moge "poswiecic" na NTFS.

Instalacja Winshita95 obok NT nie ma najmniejszego sensu (przynajmniej ja
nie widze). A spytam z ciekawosci, po co ci wersja Server? Czy twoj komp
pracuje w sieci? Jesli nie to w zupelnosci wystarczy Workstation. Mniej
zajmuje, latwiej sie konfiguruje i ma mniej uslug zbednych dla wiekszosci
userow (typu DNS, Remote Access itp.)
Jacek
webmaster_at_jura.top.pl