Re: FLY VIDEO II i canal+ ?

Autor: Tadeusz (banita_at_carinthia.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 13:09:00 MET

Ja uzywam do tego : Karta Hauppauge TV/PCI ...karta Matrox Millenium AMD K6
350 i 128MB SDRAM 100MHZ/6Ns
A soft ?.... : PUBS9848 i jestem zadowolony ...

ale wymagania minimum sa skromniejsze ..wystarczy 32SDRAM i MMX 200 no i
oczywiscie karta TV z Chipem BT848

pozdrawiam

banita_at_carinthia.com

p.s. Pubsá uzywam raczej do dekodowania PREMIERE ...ale C+ tez chodzi
....sprawdzalem ....niestety przy C+ kiepska jakosc audio .... ( Premiere
bez zastrzezen :)

Marek Sztukowski schrieb in Nachricht ...