Re: scaner MICROTEK Phantom 330

Autor: petcrow_at_friko5.onet.pl
Data: Sat 14 Nov 1998 - 11:41:04 MET

On Tue, 15 Sep 1998 11:21:08 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>czy słyszeliście coś może odnośnie tego skanera?
>(MICROTEK Phantom 330) leży sobie to u nas w sklepie i bardzo łądnie
>wygląda (wysokość nie wiecej jak 2.5-3cm, całe czarne, zgrabne -miód
>:>). fajnie by było gdyby nie sprawiało kłopotów i ładnie skanowało.
>podłącza się to pod LPT, rozdzielczosć interpolowana 4800, A4.
>gdyby ktoś z Was wiedział coś więcej na temat tego skanera to niech
>coś skrobnie.
>aha... cena wydaje się być też rozsądna 330PLN.
325 w Gdansku

jest juz model 336 cx - 36 bitowa glwebia koloru, reszta ta sama. Mam
330cx - jest super. Kupilem go glownie ze wzgledu na male wymiary.
Jedynym problemem jest czxasami wspolpraca z drukarkami ktore wymagaja
dwukierunkowej lacznosci z komputerem czyli HP. Ja mam 690 i niestey
podczas druku trzeba wylaczac maly programikmrezydentny ktory
przechwytuje polecenia skanowanoa. Druga wada jest to, zr soft Uleada
dolaczony do Microteka podmienia skrot alt+s na skrot do scnawizarda -
brak s (jak slimak) w systemie.
Poza tym sam skaner jest szybki (jak na LPT) ma b, dobra jakosc i
swietne oprpgramowanie.

Pozdrawiam

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl