Re: Kris i Vindex - ratujcie!!!

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 10:55:17 MET

> Przesiedziałem przy STB 4400 całe dwa dni i co się okazało!

Sprawdzałeś inną kartę. Może masz powaloną?

> Nie rusza na mojej płycie Atrend ATC 6120 LX, ani na Microstar 6119 BX, ani
> na Atrend ATC 6220 BX tylko........na jakim głupawej Lucky Star
> LX..........co robić efekt taki sam jak pisałem w poście

Rozumiem, że na świeżej instalacji Win98. IMHO nie instaluje Ci się driver
(przynajmniej nie cały). Próbowałeś z nVidia Ref. 036a? Inni potwierdzają, że
dla sterownika STB jest z reguły potrzebna polska klawiatura. Raczej myślę, że
w poprawnej instalacji sterowników tkwi problem.

> Pomocy bo chyba ją ...@#$%^&%$^&$##$%3

Eee. Lepiej sprzedać, niż zniszczyć :-)

Kris.