Jak uzyskac 100 Hz na monitorze panasonic P50 ????

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 23:34:06 MET

Chodzi o odswierzanie w 800x600.
Z parametrow podanych w instrukji
- Hf - 30 - 70 KHz, Vf - 50 - 180 Hz wynika ze da sie tyle osiagnac
dla tej rozdzielczosci .... sprzedawca tez mnie zapewnial ze sie da
... ze na viperze z riva128 mial 100 Hz
Moja karta na v1000 ma 100 Hz dla 800x600, ale po wybraniu takiej
rozdzielczosci z odswierzaniem 100 Hz winda stwierdza ze dla tej
rozdzielczosci taka czestotliwosc odswierzania nie jest dostepna,
komunikat jest jakby od karty (bo jest napisane Verite refresh rate),
ale na pudelku jest ze ma 100 Hz w 800x600 dla 8bit, 16bit i 32 bit
... wiec nie wiem co o tym sadzic ...
Bawilem sie rejestrem, zmienialem i dodawalem 100 w roznych miejscach,
fakt pojawila sie taka czestotliwosc we wlasciwosciach, ale po
przelaczeniu na 100, winda mowi ze zmienila odswierzanie, a nadal jest
85 Hz ;(((((((

Czy ten monitor nie ma 100 Hz ??? Czy karta jest lewa ??? Czy moze
drivery do ktoregos z urzadzen sa wybrakowane ????

Probowalem cos zmienic PowerStripem, ale efekt taki sam jak przy
grzebaniu w rejestrze ..... czyli zaden ;(((

Przydalo by mi sie to 100, chocby dla komfortu psychicznego ;))
Bo w sumie kupilem ten monitor dla tych 100 Hz w 800x600, i dla
calkiem niezlej jakosci obrazu ....

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/