Re: pYTANKO

Autor: Andrzej Ławrynowicz (gadowiec_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 20:19:35 MET

Bob Kovic wrote:

> co powiecie o cd CREATIVE

        Mam Creativa Infra 4800. Jestem z niego ogolnie zadowolony. Mam tylko
klopoty z plytami Audio. Jezeli wlozysz plyte i wlaczysz przyciskiem
play lub z pilota wszysto bedzie ok. Ale jesli bedziesz chcial odtworzyc
plytke przez cd playera to system sie zamraza na pol minuty przy
startowaniu cd playera i przy przyciskaniu play w cd playerze. Takie
same objawy przy Teac 24E ale przy LG 32x juz wszystko bylo ok.
                        Pozdrawiam