praca kontrolna

Autor: RonDzik (rondzik_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 19:54:18 MET

Sorry, za spam ale jestem przyparty do muru i pilnie poszukuje informacji,
publikacji binarnych, adresow stron na ponizsze tematy:

1. Karty graficzne i ich rodzaje, parametry charakteryzujace, rola pamięci
[CGA, Hercules, EGA, VGA, SGA]
2. Rodzaje mikroprocesorow /8088, 8086 i tak dalej az do Pentium i Celerona]

Jeszcze raz dzieki za pomoc i wyrozumialosc. Altavisat podala mi 4 strony
na pytanie "rodzaje kart graficznych", wiec sami rozumiecie.

Odpowiedzi prosze na priva. rondzik_at_friko.onet.pl

--
Ron Dzik
====== rondzik_at_friko.onet.pl ======