Re: G200 sgram vs sdram w Q1

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 11:38:42 MET

Fri, 13 Nov 1998 09:39:38 GMT, "Rapid" <rapidone_at_friko2.onet.pl>
piszesz:

>...ale czy sa takie monitory ktore wytrzymuja maxmalne
>ustawienia RAMDAC 250MHz,cos mi sie wydaje
>ze nie bardzo ;-/.

Nawet na dosc przecietnym monitorze mozna rozroznic jakosc RAMDACa. To
jak go opisuje producent, daje 200 czy 250MHz nie jest zbyt wazne.
Istotna jest jakosc sygnalu wyjscioweg (czasy narastania, poziom,
symetria sygnalu, oscylacje). Oprocz implementacji RAMDACa duzy wplyw
na to ma filtr wyjsciowy, ktory moze znacznie obciac pasmo RAMDACa,
aby uzyskac niski poziom zaklocen radiowych.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)