Re: Zoltrix56Flex-komputer nie odpowiada

Autor: Piotr Ulatowski (uli_at_wsm.szczecin.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 06:37:11 MET

Moj problem byl troszke podobny bo modem dzialal dopoki nie uaktualnilem
firmwaru (z Flexa do V90). Pozniej modem nie chcial sie juz laczyc z TP
(chociaz TP w Szczecinie pracuje na V90) i mialem taki sam komunikat jak ty.
Pomoglo dopiero cofniecie sie z powrotem do flexa (ale teraz modem juz nie
laczy sie na 52 k ale conajwyzej na 34k) Moze masz podobny problem?
Piotr Ulatowski

Wyższa Szkoła Morska w Szczecinie (III EPiF)
uli_at_wsm.szczecin.pl
www.cyberzbir.topnet.pl
----->>>>>www.cyberzbir.topnet.pl Soundtracki w formacie MP3!!!<<<------

Adam Fundowicz napisał(a) w wiadomości: <36499559.0_at_news.vogel.pl>...