Re: Stukajaca HP670

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 00:12:54 MET

Konrad Gizycki napisał(a) w wiadomości:
>Witam !
>
>Moja drukarka HP670 podczas drukowania bardzo glosno stuka. Szczegolnie
>jesli drukuje sie tylko waski pasek a nie przez cala szerokosc kartki.
>Poniewaz drukarka byla przez miesiac w serwisie HP i oczywiscie serwis
>nie znalazl w niej zadnej usterki to moze ktos z grupowiczow spotkal sie
>z podobnym problemem i wie co z tym zrobic ?
Jedyne co mozna zrobic to cierpliwie czekac az wyzionie ducha. To sa
pierwsze symptomy. Mialem w firmie 3szt HP670C i wszystkie rozpieprzyly
sobie przesuw glowic. A zaczynalo sie stukaniem. Wywalilem ten szmelc i
zakupilem Lexmarki 2030 i 3200. L2030 od 1,5 roku chodza cichutko i
bezawaryjnie. O jakosci wydrukow juz nie wspominam!
Pawel Dymkowski