Re: i740 nie wiem czy to juz bylo ale jestem nowy

Autor: Kisiel (budyn_at_bci.krakow.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 22:26:05 MET

Sprawdz czy masz mozliwosc zmniejszania predkosci magistrali AGP na plycie
(albo w biosie) to znaczy, albo 1/1 albo 2/3 predkosci procesora. Wtedy jak
podkrecisz na 100Mhz, to mozesz ustawic 2/3 i magistrala bedzie dzialala na
66 z groszami. Z doswiadczenia wiem, ze lepiej, obnizyc wartosc procka do
374, a zostawic magistrale AGP z predkascia 83.

Kisiel