Re: Połączenie modemowe

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 20:14:13 MET

Panowie napisali:

> U mnie na Win98 da sie ustawic tylko 115 200 a nie 230 000.
Dla zoltrixa i kilku innych, które w ogóle obsługują więcej niż 115 na
RS potrzebne są jeszcze odpowiednie sterowniki. We właściwościach modemu
(zoltrix)da się ustawić 230 tylko dla z najnowszym sterownikiem (v2.2b z
26/10/98).

> czy istnieje jakas mozliwosc (moze jakos program?)
> sprawdzenia z jaka naprawde 'wynegocjowana" predkoscia jest podloczony
> modem.
Winda to pokazuje po kliknięciu na ikonkę modemu na tray'u! (o ile modem
ją o tym poinformuje)

> napisal mi ze polaczyl sie przy predkosci 115 200 bps.
Znaczy, pokazał co jest na RS.

>Na niektorych modelach pojawia sie polaczenie miedzy komputerem a
>modemem a nie faktyczna "wynegocjowana" szybkosc...
Nie dla niektórych modemów tylko dla niektórych ustawień modemu.
Wystarczy we właściwościach zaawansowanych dopisać dodatkowe ustawienie
"W2" (bez "" oczywicie) a modem będzie wystawiał informację o prędkości
na linii telefonicznej. Jak domyślnie jest "W0" to widzisz prędkość na
RS-232.

No to tyle...

Zbig.