Problem z HP LJ 6L

Autor: Krzysztof Pralat (optimum_at_promail.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 19:55:22 MET

Cos mi sie posypalo w Win98. Probujac ponownie zainstalowac sterownik 6L,
setup z oryginalnych dyskietek instalacyjnych nie wykrywa obecnosci drukarki
i proponuje zainstalowanie sterownika 6PCL. Podobnie toolsy dla DOSa nie
wykrywaja drukarki.
Zmienialem parametry LPT1 w BIOSie, zmienialem kable i nic. Wydruk z
programow windowsowych z uzyciem 6PCL jest OK. Ale bardzo zalezy mi na
wydrukach dosowych z polskimi znakami. Jakies sugestie, ktos pomoze?

Krzychu