Re: Idealny nowy komputerek za 4 tysiące???

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 19:45:05 MET

Arek Piotrowski wrote:

> Wlaśnie mam zamiar pozbyć się mojego P75+monitor i kupić coś nowego w
> sklepie - co sšdzicie o takim zestawie? Komputer zamierzam używać
> głównie do internetu oraz do pogrania w np. nfs3, fife'98 itp... Prosze
> o rady i ew. przestrogi przed jakimś podzespołem. Oto on:
>
> * Płyta główna = najwiekszy problem

[ciach]

> * Monitor: Belinea 105080 Sound System (podobno b. dobra pietnastka?)

Rany Boskie.... tylko nie Belinea.... zeby nie wiem jaka reklama, to nie
kupuj Belinei... czlowieku, moje oczy jada prawie na rezerwie :) i dobrze
wiem co mowie. Juz moj prawie czteroletni Samsung 15GL sprawuje sie
kilkanascie razy lepiej od jakiejs nowej Belinei z bajerami-wodotryskami.
Belinea po prosu nie jest warta Twoich pieniedzy. Byc moze zaraz ktos sie
zacznie ze mna klocic, ale ja i tak wiem swoje... ;)
Na monitorze nie oszczedzaj - oczy masz tylko jedne.

PoZdRo!

--
#|  Przemek Szuba - Simpul
#|  http://humorek.cavern.com.pl/