Pomocy przy Excelu!

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 16:35:13 MET

Mam zrobic takie zadanie z informatyki: wyliczenie wysokości lokaty bankowej
po iluś tam miesiacach. lokaty sa 1- 3- 6 12- i 24 miesieczne. wyglada to
tak: w poszczególnych kolumnach -- miesiace (do 24) w wierszach lokaty: 1
miesieczne, 3- itd...

        1 2 3 4...
lok1
lok3
lok6
lok12
lok24

kwota poczatkowa wynosi iles tam i oprocentowanie tez. problem jest taki, ze
np. w lokacie 3 miesiecznej kratki przy 1, 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11 miesiacu sa
puste, bo odsetki nalicza sie po okresie kapitalizacji. W lokatach 6- 12- i
24 miesiecznych pustycj kratek jest jeszcze wiecej.

I z tym chyba nie radzi sobie Excel: nie chce mi narywoac wykresu: rysuje
tylko lokate 1 miesieczna. Co mam zrobic? Pomocy: to baaaaaaaardzo wazne, bo
mi Szanowna Pani Witkiewicz da pale za zadanie. Odpowiedzi prosze na priv:
trybik_at_darmo.alter.pl / trybik_at_czasnaeb.pl / trybik_at_priv.onet.pl TIA!

--
Krzysztof J. Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow