Re: Kris i Vindex - ratujcie!!!

Autor: Marcin Rzóska (straw_at_straw-pol.com.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 13:49:09 MET

>OK. Ale umowmy sie tak - podaj dokladny opis ustawien BIOS'a z sekcji "pnp
>..." i "chipset ..." + opis kart (laczne z umiejscowieniem w slotach).
>Narazie podales troche malo danych i nie wiem czy wyprobowales wszystko co
>z Kris'em Ci podalismy

>Pozdrowienia
>
>Vindex

Ok.

początek
 Celeron 333 (nie kręcony) 66x5
płyta Microstar BX 6119 z czujnikiem temp i paroma innymi wodotryskami
STB Velocity 4400 AGP bios 1.10
128 MB ramu

żadnych innych kart. Wyjąłem jak radził Kris!

Ustawienia biosu:

P&P:
PNP OS installed: yes
resources controlled by: auto
reset configuration data : disable
assign IRQ for vga: Enable
assign IRQ for USB: disable
Init display first: AGP (próbowałem też PCI i nic)

Chipset
sdram controled by: SPD (jest możliwość manual, ale nic oprócz P&P/ PCI
lub ISA legacy na każde przerwanie nie można zmienić)
sdram cas latency time: 3
dram data integrity mode: non ECC
system bios cachable: disable
video bios cachable: disable
video ram cachable: disable
8 bit I/O recovery time: 1
16 bit I/O time recovery: 1
memory hole at 15m-16m: disable
passive release: enable
delayed transaction: disable
AGP aperture Size(MB): 64
spread spectrum modulated: disable

ufff.....ręka mi spuchła :))

I co wy na to?? Bo IMHO nic specjanego i wartego zachodu chyba nie widać?

Marcin