Re: Dwa CD-ROMY i audio

Autor: Michal Olszewski (molszewski_at_hades.zrtkat.tpsa)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 14:00:01 MET

Grzegorz Sterniczuk wrote:

> Chyba się mylisz, ja mam to samo i mam dwa wejścia jedno takie białe i
> wtykane pod kštek 90o względem karty i drugie czarne i wtykane pod kštem
> 180o.

Ja ma tez takie dwa, ale nie da sie podlaczyc jednoczesnie wyjsc audio z 2
CD-ROM. Gdy jest jeden CD-ROM podlaczony wszystko pieknie gra, ale jak juz
podlaczam 2 to dzwiek zanika :-((( Mam pomysl, aby dodac diody na wyjsciu
audio. Moze gdy one beda sygnaly nie beda wzajemnie sobie przeszkadzac [musze
to przetestowac :-) ]

RyMi

rymi_at_iname.com