Re: CD-ROM

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 08:24:54 MET

> Chcę sobie kupić CD-ROM Asus S340. Czy ten napęd potrafi zrobić
CDDA
>Extraction i jeśli tak to z jaką max. prędkością? Co w ogóle sądzicie o tym
>CD-ROMie?

WinDac 4x-7x
Easy CD 12-14x

Szybli czas dostepu + cicho chodzi + jest szybki + ma dobra korekte + jest
brzydki ale to najmniej wazne + wygral chip tipa w numerze bodajze 7/98 i
tam tez masz pelny opis. Jestem bardzo zadowolony (wczesniej mialem
samsunga, mitsumi i toshibe wiec pewnie dlatego :-)

Wojtek