Re: Kto ma RĘCZNY SKANER PRIMAX COLOR MOBILE PRO ??

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 08:01:56 MET

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 11 Nov 1998 16:48:53 GMT, bzz, bzz
..., Jarek B. z Drawska Pom. ... bzz, bzz..., wrote :

>Nie wiem jak go używać pod Windows 95 (8) !!!
>Mam problem z tym skanerem, bo jak podłączę do do karty to Winda nie widzi
>myszki !! I nie wiem jak go zainstalować , bo w Systemie go nie ma. Jako
>jakie urządzenie go zainstalować??
Miałęm to to jakiś czas temu.
Musisz ściągnąć najnowsze sterowniki, bo te które dostałeś są do
Win3.1 i pod 95 nie pójdą.
Sprawdź przerwania - może dlatego muszka nie chodzi że masz konflikt

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl