Re: Re: (Moze tak koniec panowie?) ZX Spectrum? Pr

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 06:55:58 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <72dm1m$a0o$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Widzisz Marku,
>wreszcie po kilku tygodniach zaczynasz mówić "do rzeczy".
>Widzę, że ta dyskusja nie poszła jednak na marne...

Ale, ja od poczatku nie zmienilem zdania i zawsze
bolo ono takie samo :) Szkoda tylko, ze dopiero pod
koniec wyszlo,ze Ty tez nie jestes bez skazy, na co na
poczatku dyskusji wychodzilo. Wlasnie to a nie co innego
powodowalo zacietrzewienie listowiczow (i moje)
i generowanie tylu postow. Czlowiek ma swiadomosc,
ze kazdy z nas jest w jakims stopniu niedoskonaly i
jak widzi, ze ktos usiluje mu te niedoskonalosci wytkac,
i szydzic z nich samemu jednoczesnie nie ukazujac,
ze tez takowe posiada (a co jest oczywiste) to jest mu
w to ciezko uwierzyc i zaczyna sie bronic. Normalne.
Dlatego wazne jest zeby w dyskusji miedzy ludzmi
wszstkie strony okazwaly troche zrozumienia
dla innych i czlowieczenstwa.

Rowniez to samo i rowniez EOT

--
Pozdrawiam