Re: Jest 17-tka i wreszcie po bolu :))

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 21:57:46 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: <36499653.6565181_at_news.tpnet.pl>...

>a dlaczego? :)
>MAG o którym pisałem jest w miarę rozsądnej cenie, za CTXa trzeba dać
>500-600PLN więcej. :(

Wracam do tematu :))

Mag 17tka wg. moich informacji nie posiada wejsc BNC
tutaj plus dla CTX-a
Nie miałem możliwości porownania jednoczesnie obrazu z Maga i CTX-a
Wg. opini zasłyszanej w firmie handlowej ustępuje jakością co do Futury
chociaz pracowalem na Magu 15 przez 4 lata i ma u umnie jak najlepsza
opinie.

Mimo wyszystko kupiłem Samsunga 700p plus
(nie lubie trinitronow) za uwaga 1900 zł brutto
i tak dałem firmie dla przyzwoitości 100 zł zarobić :))

Pozdrawiam
Waldek