Re: tani atrametn - pewnie po raz setny...

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 17:55:58 MET

Piotr Ratajczak napisał(a) w wiadomości: <72cagv$ptr$1_at_flis.man.torun.pl>...
>Hej, sorry ze pewnie po raz setny to samo pytanie:
>Prosze (glownie uzytkownikow) o opinie i porade w sprawie
>zakupu jakies taniej drukary atramentowej. W gre wchodzi
>Lexmark 1100
>HP400
>Canon (ale nie pamietam oznaczenia).
>Najwazniejsza jest jakosc druku, koszty eksploatacji tak jakby mniej,
>szybkosc calkowicie bez znaczenia.
>Jesli ktos nie chce zasmiecac listy, moze slac na priv:
>piotrr_at_cc.uni.torun.pl
>
>Aha, bardzo bym prosil o nieprzysylanie listow w stylu:
>te sa do niczego, lepiej kup drozsza
> [...]

Ja, gdy kupowalem swoja Canon BJC-210 mialem do wyboru ta, albo HP 400.
Wybralem Canon'a i nie zaluje, a gdy zobaczylem HP 400 w "akcji" przekonalem
sie ostatecznie o trafnym wyborze. Teraz Canon ma model BJC-250 (roznica
miedzy 240, a 250 to chyba tylko obudowa, natomiast miedzy 210, a tymi
dwiema to tez obudowa i brak funkcji "photo-realism"). Lexmark'a nie znam,
wiec sie nie wypowiadam.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo: