Re: Panie Wieczorek to mial byc koniec !!! (bylo: ZX Spe

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 13:46:35 MET

Panie Wieczorek, to mial byc koniec tego
watku na ktory inni lisowicze juz patrzec
nie moga, jak Pan chce ode mnie odpowiedzi
na zadane ostatnio pytanie to prosze
je przeslac raz jeszcze, ale juz na
priva.

<3657d572.52074429_at_news.lodz.pdi.net>...

>Jak więc tłumaczysz swoje piractwo i czy czasem tego samego
>wytłumaczneia nie da się przyłożyć do oszustw telekomunikacyjnych?

Jak Panu sie da to niech Pan przyklada,
ale moze juz nie na pececie ;)))

--
Pozdrawiam