Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 06:39:55 MET

>Mam powazne watpliwosci, ze tak jest ...
Cóż... wątpisz => myślisz.

>Czyli pochwala glupoty ...
Nie, raczej prostoty użytkowania.
Czy aby jeździć autem z automatyczną skrzynką,
cruise controll czy ABS musisz być inżynierem mechanikiem
ze specjalnością "silniki spalinowe"? Nie. Tak samo nie
polecaj jakiego kolwiek unixa gospodyni domowej do czytania
e-maila czy newsów pl.rec.kuchnia!

>Wlasnie i taki mlotek przy probie wbijania gwozdzia
>powoduje kalectwo uzytkownika bowiem trzonek byl
>wykonany w niewlasciwy sposob i pekl przecinajac sciegna
>kciuka ...
Nie. Taki młotek (windows95) przy TESTOWANIU jego
wytrzymałości na różne krzywe gwoździe (szarewary)
lub próbach twardości deski (podkręconego procka)
może się złamać i potrzebować wymiany drzewca (reinstalkę).

>Czy Ty nie jestes nowym wcieleniem
>Slawka Duchnowskiego????
Nie znam gostka. Kto to taki?

Pszemol