Kontroler Tekram gryzie sie z plyta... :-((((((((((

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 23:03:33 MET

Witam!
Dostalem dzis od znajomego keszowany kontroler IDE na VLB firmy
TEKRAM. Z wlasnym prockiem (286 :-), po prostu cudenko. Jest tylko
jeden bol - nie chce dzialac z plyta FIC`a VIP-IO2 (Wash & Go - 2xVLB
i 4xPCI, 2x IDE On-board ). zaleznie od probowanych ustawien wywala
"boot disk failure, ble ble...", albo robi twardy zwis zaraz po
"Updating ESCD...". Przypuszczam, ze moze byc to sprawka albo tego
cholernego biosu PnP, albo ten Tekram nie toleruje innych (nawet
nieaktywnych) kontrolerow IDE. Dodam, ze sam kontroler wyglada na
sprawny, ladnie rozpoznaje dyski, w setup`ie daje sobie mieszac bez
slowa skargi... No wlasnie. tylko nie chce zastartowac razem z plyta.
A innej do sprawdzenia na razie nie mam :-(((
POMOCY!!!!! :-)
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--