Soyo

Autor: Rafał Wylociński (wylot2_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 01:01:43 MET

Jestem szczesliwym :)) posiadaczem plyty Soyo 6KB z zainstalowanym na
niej prockiem PII 233/66 Mhz.
Mam nastepujace pytania:

1. Czy jest (i jak) mozliwe przetaktowanie procesora przez zwiekszenie
czestotliwosci szyny z (obecnie) 66 Mhz na np. 75 lub 83 Mhz bez obawy o
spalenie procesora? Gdzie to sie robi???
- plyta posiada jeda (jedyna) zworke do zmaiany procesora (200, 233, 266
i 300) nie mozna natomiast zmienic czestotliwosci taktowania szyny na
inna niz 66 Mhz. Przynajmiej ja nic o tym niewiem.

2. Jak (do czego) podlaczys dodatkowy wentylator (mam taki jeden ze
starego zasilacza) w plycie mam tylko 1 miejsce na wentyla. Chodi o to
aby jeden byl z przodu, a drugi z tylu dla wymuszenia lepszego przeplywu
powietrza.

3. Czy mozna w jakikolwiek sposob przyspieszyc dzialanie karty STB
Valocity 128.

Za wszelkie porady z gory wielkie dzieki.
Odpowiedzi prosilbym na priva bo nie jestem stalym czytelnikem tej
grupy.

cu.
Pozdrawiam.