problem

Autor: Tomasz Karasek (karas_at_venus.icu.com.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 00:14:34 MET

Kupilem wlasnie plyte A-trend 5220. Pojawil sie jednak nastepujacy
problem, w obudowie ATX-owej, ktora posiadam, po wlaczeniu zasilania na
chwile zapala sie odpowiednie diody i zakreci sie wentylator zarowno na
procku jak i w zasilaczu po czym wszystko staje. Najciekawsze z tego
jest to, ze kiedy wstawie do tej obudowy inna plyte tej firmy, ale juz
do Pentiuma II, bo takie mialem, wszystko dziala OK, a zeby bylo jeszcze
ciekawiej, kiedy podlacze ta moja plyte do jeszcze innej obudowy,
rowniez wszystko jest OK. Wynika z tego ze moja nowa plyta dziala z
wszystkim poza moja odudowa i vice versa. Co wy na to?