Jaki IBM jest " na czasie " ?

Autor: Jacas (jacas_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 23:55:52 MET

Hi !
Na wstepie chcialem przeprosic za zadawanie na grupie tego pytania pewnie
po raz 1000000 ... SORRY !
Otoz ostatnio moje starawe juz pentium przestalo mi wystarczac do
czegokolwiek , o graniu nawet nie wspominajac ... W zwiazku z tym mam
pytanie takie jak w tytule . Chcialbym poznac wasza opinie jak specow
zanim udam sie do sklepu , gdzie pewnie ( tradycyjnie ) beda mnie
chcieli nabic w butle ... ( to chyba moj wyglad , bo jak nie to , to co
??? ) :-) . Moja wiedza nt. sprzetu PC pewnie juz sie zdezaktualizowala ,
wiec powiedzci prosze co mozna kupic za jakies 5000 zl ? Nie chodzi o
komputer do grania , wiec obejdzie sie bez voodoo 2 ) . Chodzi raczej o
wygodna prace ze standartowymi ( ale nowymi ) aplikacjami biurowymi ,
moze troche graficznymi ...
Ile powinienem miec pamieci ?
Jaki procesor ?
Jaki monitor i twardy ?
Karte grafiki ?
itd ...
Za wszelkie sugestie ( no moze nie liczac odpowiedzi typu " kup Atari " )
bede bardzo wdzieczny ...

--
Pozdrawiam :-) - Jacas
http://www.kki.net.pl/~jacas    - moja strona o JavaScripcie