Re: AMD K6-300 3D czy Celeron 300MHz ?

Autor: Kazimierz Chmielewski (cass_at_polbox.com)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 23:33:09 MET

Marek Litwin wrote:

> Mam zamiar unowoczesnic sprzet i mam wielki dylemat czy
> kupic plyte Socket7 i AMD-ka czy AbitaBH6 i Celerona (ale 300bez cache)
> BArdzo prosze o fachowa rade, gdyz chce uniknac ponownej modernizacji
> za pol roku. Czy jest szansa, że AMD zacznie robic procki oparte na
> Slot1?
> Czy rozlam miedzy tymi dwoma standardami sie poglebi ?!
>
> Za wszystkie informacjie serdeczne dzieki !
>
> Marek Litwin

Kup sobie BH6 albo BX6 lub na dluzej P2B, Celka 300 ale niekoniecznie 128,
pamieci 64 ale koniecznie setki ale <=8ns i graj,graj,graj bo za 2
miesiace kupisz juz Celka 450 i wtedy przetaktujesz na powiedzmy 600, ale
nie wiadomo czy te nowe Celki w tych plytach dadza sie jeszcze tak ladnie
przetaktowywac. Plyty Abita moga juz nie wyrobic, czyli co ASUS P2B ?

Pozdrowienia, Kazik