Re: AMD K6-2 300 i AutoCAD

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 22:39:29 MET

Vindex napisa?(a) w wiadomo?ci: <36588742.14397739_at_news.tpnet.pl>...
>On 10 Nov 1998 15:28:51 GMT, >
>
>To czeka was duuuuzo klopotow ...

A dokładniej ?

>Do edycji tekstu czy internetu AMD nadaje sie bardzo dobrze - do
>AutoCAD'a srednio. AutoCAD to raczej domena procesorow Intela

Czyżbyś testował obydwa procki po AutoCADem. Jeżeli tak, to podaj konkretne
wyniki.

>400-500 zl wiecej? To za ile Ty masz to AMD? Za 100 zl? Abit BH6 +
>Celeron 300 A to aktualnie niewiele ponad 1000 zl wiec roznica to
>maksymalnie 300 zl. A do zastosowan CAD'owskich warto jednak postawic
>na Intela

Ponad 300 zł. K6-2 300 to 360-380zł, płyta na MVP3 - 300zł. Za te 300zł
niech gość dokupi 64MB ramu - w AutoCADzie się przyda, albo niech
zainwestuje w SCSI.

>Do AutoCAD'a (rozumiem ze Windows'owego?) tak - do plyt na socket 7
>niespecjalnie

Dlaczego tak nie lubisz socket7. To że AGP pierwotnie zostało stworzone pod
PII, nie znaczy że pod socket7 jest (dużo) wolniejsze. Chyba że posiadasz
jakieś
konkretne testy, które potwierdzą twoją tezę. Moje doświadczenia z K6-2
300_at_350 i i740 są pozytywne. Sprzęt hula i to na płycie PCChipsa.
Jedyne co przemawia za CelerionemA 300 to możliwość podkręcenia na 450.
Jeżeli ktoś chce na to wydać dodatkowe 300 zł to OK. Jak bym miał tą kasę na
zbyciu to też kupiłbym Selera.

Pozdrawiam
Majcy