Ls-120 Imation . Gdzie kupic ? - dziwne pytanie w kapitalizmie

Autor: Mis (kowalmis_at_promail.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:53:17 MET

Pomimo wolnego rynku (czytaj nadwyzki podazy nad popytem) od ponad miesiaca
bezskutecznie poszukuje napedu Ls-120 firmy Imation. (wewnetrzny)

Moj mail do przedstawicielstwa w Polsce pozostal bez echa - rozumiem ze w
d... maja pojedynczych klientow ale ja przez nieuwage wdepnalem w ten
standard i nie mam juz wyjscia stad moje szarpania.

Z drugiej strony w fachowej prasie pisze sie o trudnosciach ze sprzedaza
tego napedu - nie dziwota !

Jako, ze pracuje w handlu (nawet dosyc duzym) jestem ciekawy jak wyglada to
od kuchni. Jak znam zycie odpowiedzialny czlowiek pisze tydzien w tydzien
raporty do centrali jak to ZIP wycina mu klientow i nie moze sprzedac ani
sztuki.

Co Wy na to ?
Moze wiecie gdzie to kupic ?
Moze znacie kulisy ?