Re: Antyaliasing na Voodoo1

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 17:25:55 MET

Enio wrote:

> Zawsze myslalem, ze moj Voodoo1 nie ma antyaliasingu.
> Oczywiscie nigdy go nie widzialem w zadnej grze.

Na Voodoo antyaliasing wykorzystuja bodajze tylko dwie gry,
z ktorych jedna jest pierwszy Tomb Raider z patchem do 3Dfx-a.
Osobiscie tez nie widzialem bo TR z patchem wieszal mi sie
jak pies. A TR2 (widzialem wersje demo) to juz D3D.

> Moze to byl jakis "software'owy" antyaliasning...... (bez sensu!)

Gdzies wyczytalem w artykule o 3dfx Avenger (drozszy nastepca
Banshee i Voodoo2) ze dobrze by bylo gdyby nowy uklad mial
sprzentowa implementacje antyaliasingu krawedzi i czegostam,
bo mimo, ze juz Voodoo obslugiwal antyaliasing to bylo go trudno
zaimplementowac i obnizal on wydajnosc 3D.

Pozdrawiam,
Marek