Kto ma: Sonic Impact S70, Vipre V330, AMDK6-2 300, AOpen AX59Pro, Teac CD-R55S

Autor: Radku's De Apaczu's (apaczus_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 15:35:32 MET

------=_NextPart_000_000A_01BE0CBF.90DDE2A0

Wszyscy którzy mają wyżej wymieniony hardware, lub wiedzą coś na ich
tematy - niech przyślą swój adres e-mail do książki adresowej (dla własnej
wiadomości) z opisem jaki w/w hardware mają.

A oto pretekst dlaczego chcę mieć wasze adresy:

Miałem ostatnio taki przypadek:
Na stronie z płytki Chipa o prockach AMD był ZIP z uaktualnieniem do pł.gł
AX59Pro.
Postanowiłem zrobić upgrade.
Zapisałem przy okazji stary bios wg instrukcji (na szczęście).
Ładnie, pięknie tj. wg instrukcji - ale po uruchomieniu Winad 98 wszystko
wzięło w łeb:
1. Pochrzanił się Diamond Viper V330 AGP (znaczy się software - Winady nie
rozpoznawały driverów - 640x480)
2. Diamond Sonic Impact S70 także coś się pluł.
3. Karta SCSI Adapteca - "okienka" nie widziały CD-ROMu
Instalowanie V300 nie dało rezultatu.
Po długich godzinach robienia różnego rodzaju nakładek na Win98 - odpuściłem
sobie.
Format c:\ i to był może mój błąd - można było zrobić upgrade starego biosu,
co uczyniłem później.
Jeszcze kilka razy drażniłem kość biosu (razem 6) gdzie dałem sobie spokój.
Pracuję na starym (z maja - nowy z września); straciłem 36 godzin na
ustawienie i zainstalowanie wszystkich soft- i hard-warów; i zmarnowałem 3
dni życia ;-)

Podobne przypadki mogą mnie dopaść na innym hardwarze. A może już dopadły? -
też odpiszę jak sobie poradzić.

Wiem, że użytkowników takiego hardwaru (patrz nagłówek) jaki ja mam jest
wielu - więc proszę o adresy.

Z góry dziękuję

* Choć byś gwałcił, choć byś grzeszył *
* Choć byś kogoś nożem przeszył *
* Choć byś osrał dostojnika *
* ZA PIENIĄDZE SIĘ WYMIGASZ *
* Pozdrowionka przesyła Radku's De Apaczu's *
* IRCname: Radku's De Apaczu's *
* ICQ#: 17922147 Radku's De Apaczu's *
* e-mail-e: apaczus_at_friko5.onet.pl *
* apaczus_at_kki.net.pl *
* Strona WWW: http://friko5.onet.pl/se/apaczus *

------=_NextPart_000_000A_01BE0CBF.90DDE2A0
        filename="Radku's De Apaczu's.vcf"

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:Apaczu's;Radku's;De
FN:Radku's De Apaczu's
NOTE;ENCODING=3DQUOTED-PRINTABLE:Przejd=3D9F koniecznie na moj=3DB9 =
stron=3DEA internetow=3DB9 pod friko5.onet.pl/se/=3D
apaczus=3D0D=3D0AMam info na temat: MP3, RealAudio, VQF i =
nne.=3D0D=3D0AKonfig: AMDK=3D
62-300, AOpen AX59Pro 1MBcache, Viper V330 AGP, Diamond Sonic S70, =
nagrywa=3D
=3DB3ka Teac CD-R55S, Nokia 15" 449Xi, Scsi Adaptec 7850
ADR;HOME:;;;;;;POLAND
LABEL;HOME:POLAND
URL:http://friko5.onet.pl/se/apaczus
EMAIL;PREF;INTERNET:apaczus_at_friko5.onet.pl
EMAIL;INTERNET:apaczus_at_kki.net.pl
REV:19981107T223155Z
END:VCARD

------=_NextPart_000_000A_01BE0CBF.90DDE2A0--