Re: stara plyta glowna a BIOS

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 20:29:22 MET

> Witam

> Jestem szczesliwym posiadaczem komputera 486sx. Niedawno postanowilem
> dolaczyc do niego CD-rom. Niestety bios nie widzi CD i nieda sie go
> zainstalowac (komputer powstal 8 lat temu i nieprzewidziano ze ktos bedzie
> dodawal do niego takie cudo techniki jak CD). Czy jest jakas szansa azeby
> upgrade'owac biosa (lub zainstalowac nowego) ?
> Moja plyta to UM 486 II

CD dodaje sie za pomoca odpowiedniego sterowniak programowego i mscex'a a
nie biosu.Z reguly wyglada to tak:

W config.sys

DEVICE=C:\nec_ide.SYS /D:NECCD

w autoexec.bat

MSCDEX.EXE /S /D:neccd /M:6

Prawidlowo skonfigurowany CD dziala na AT, bios nie ma tu nic do rzeczy.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?