Dekodowanie obrazu jaki program i z kad?

Autor: Didku (didku_at_canpol.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 18:36:51 MET

Bardzo prosze o pomoc, ma karte tv Video FLY II i tuner amstrada i
potrzebuje dobrego programu do dekodowania obrazu, skad moge sciagnac taki,
najlepiej zeby przetwarzal jednoczesnie dzwiek i obraz.
wiem ze jest strona na ktorej sie takie programy znajduja ale nie wiem jaki
jest najlepszy.
http://www.pcmania.alpha.net.pl/ramki.html
czy komus udalo sie uzyskac programowo dobry dziek i obraz przez tuner TV na
PC???
Moze ktos ma jakis dobry i moglby mi przeslac?

PS bardzo prosze o konkretne odpowiedzi.
PS2 prosze bez zbednych komentarzy.

Pozdrawiam DIKDU
i serdeczne dziek z gory za odp
didku_at_canpol.pl