Re: Piętnuję wszystkich złodzieji op

Autor: Roman Mitka (mitka_at_convector.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 08:47:35 MET

> #>> Tak. To jest niestety piractwo. Takie samo jak przegrywanie płyt z
> #>> muzyką, czy kopiowanie programów. Na każdej książce masz napis, że
> #>> wszystkie prawa zastrzeżone i powielanie w jakiejkolwiek postaci
> #>> zabronione bez zgody.

I tu leży problem. Ktoś powie, że coś jest zabronione, że czegoś nie
wolno,
dorobi do tego moralną ideologię (tak jak ja dorabiam ideologię do
piractwa-
-zdaniem niektórych) i juz mały szary człowiek tańczy jak mu grają albo
staje śie złym małym człowiekiem, bo skserował jedną kartkę bez czyjejś
tam zgody.

mam gdzieś takie prawa.
moje moralne prawo jest takie: "nie rób drugiemu człowiekowi krzywdy, a
co robisz, rób tak aby cię nie złapali".

Roman